Dégustation de fraises à la Fête du Canada

image of family zone button

Come experience Nepean Museum's Family Zone programs at Fairfields Heritage Property. Enjoy a series of family oriented programs that will entertain the entire family at the Bell family's historic 19th century home. At Nepean Museum we've got a program just for you.

2015 Family Zone programming at Fairfields – Drop-in programs for families with kids.

Dégustation de fraises à la Fête du Canada
Le mercredi 1er juillet, de 11 h à 14 h

Soulignez la Fête du Canada en savourant des fraises. Venez profiter en famille de tout ce que le rouge a de mieux à offrir, du thé à la fraise au shortcake aux fraises! Au programme : démonstrations de fabrication de crème glacée (on vous laisse goûter!), activités sportives extérieures et bricolages thématiques sur le castor et la feuille d’érable. Les enfants de tous âges en raffoleront!

Coût : 6 $ par personne, 10 $ pour 2 personnes ou 16 $ par famille

613-580-9638

ottawa.ca/fairfields

Cliquez sur « J’aime » sur la page Facebook du Musée de Nepean : Facebook.com/nepeanmuseum

3080, chemin Richmond

Nepean (Ontario)  K2B 7J5

613-723-2652 ou 613-580-9638 ottawa.ca/musees

Click here for a list of 2014 Family Zone programs which at offered at NEPEAN MUSEUM located at 16 Rowley Avenue!

*Programs will be delivered in English
*Dress appropriately for the weather as some programs may take place outside.

"));